Re: [Czuwaj] Re: probant, instruktor? Nie całkiem poważnie...

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pon, 22 Sty 2007, 20:37:21 CET

Marcin Bednarski napisał(a):

> Moje propozycje:
>
> preinstruktor
> niedorobek
> instruktorski kot
> absztyfikant
> instruktrino
> aspirant
> pretendent
> potencjał
>
> W ogóle "instruktor" jest wieśniackim słowem. Kojarzy mi się z "instruktorem
> KO", albo z "instruktorem narciarstwa" czy innym. Instruktor, to taki ktoś

Mi natomiast instruktor kojarzy się z osobą, która potrafi sklecić
zdanie typu: "Nie zgadzam, się z tym, że..., bo", albo "Nie podzielam
tej opinii, bo....", lub "Zbyt pochopnie sądzisz, że...,bo..." etc.  W
tekście powyżej, trudno mi znaleźć jakikolwiek "potencjał" do dyskusji. :(.

admiral