[Czuwaj] Re: probant, instruktor? Nie całkiem poważnie...

Pon, 22 Sty 2007, 20:45:15 CET

Dnia poniedziałek 22 stycznia 2007 20:37, admiral napisał:

> Mi natomiast instruktor kojarzy się z osobą, która potrafi sklecić
> zdanie typu: "Nie zgadzam, się z tym, że..., bo", albo "Nie podzielam
> tej opinii, bo....", lub "Zbyt pochopnie sądzisz, że...,bo..." etc.  W
> tekście powyżej, trudno mi znaleźć jakikolwiek "potencjał" do dyskusji. :(.

Przepraszam Cię drogi admirale, chciałem sobie trochę pożartować. Być może
wyraziłem to niewystarczająco jasno. Jeżeli poczułeś się tym urażony, jest mi
niewymownie przykro.

W poważnej dyskusji nad problemem, który zaproponowałeś w swoim liście nie
wezmę udziału, gdyż mam do niego stosunek obojętny. Nie sposób dyskutować z
Twoim wrażeniem braku odpowiedniego słowa. Nie podzielam go, jednak w pełni
akceptuję Twoje jego odczuwanie.

Moja odpowiedź to zachęta do żartów, dowcipów na ten temat. W żaden sposób nie
mam jednak zamiaru dyskredytować postawionego przez Ciebie tematu. Jestem
przekonany, że można także go podjąć w sposób poważny.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)