[Czuwaj] stopnie instruktorskie

s00hy suchy w harcerstwo.net
Śro, 24 Sty 2007, 16:12:58 CET

> Pisze z poziomu mojego Hufca. Do niedawna robienie Kursu Zastepowych
> przez moj Szczep bylo odbierane jako "alienowanie" sie z hufca. Wlasnie
> trwa kurs zastepowych robiony przez hufiec - "tradycyjna" "Watra". Kursu
>druzynowych nie ma.

Ale nadal chyba nikt nie zabrania Ci przperowadzenia samodzielne Kursu
Zastepowych?
A pomijając już sytuację w środowiskach, to możesz mi (lub Czesio)
konkretnie napisać co jest złego w OKK?
Bez odpowidania pytaniem na pytanie, tudzież odsyłania do innych "protez"?
Bo ja na razie nie uslyszałem żadnego merytorycznego argumentu przeciw.

Chodzi o jakieś konkretne punkty, czy całość systemu?

W Polsce można wychowywać młodzież, po ukończeniu studiów pedagogicznych,
albo... kursu drużynowych.
Dlatego też mamy okreslone wymagania, co do ludzi którzy takimi kursami
kieruja.
I chyba zgadzamy się z tym, iż nie możemy powierzyć kształcenia całkowicie
przypadkowym osobom.
Proteza?
I jeszcze jedno - aby prowadzić zajęcia na kursie drużynowych, nie trzeba
posiadać BOKK ( nawet wiecej - warunkiem jej otrzymania jest poprowadzenie
takich zajęć).

--
s00
Hufiec WarszawaPraga Północ