Re: [Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 25 Sty 2007, 09:55:12 CET

> na Czuwaju AD 2007 jest też vice Przewodniczący ZHP, jest wielu członków
> Rady Naczelnej. Jest też wiele innych osób z władz, które tylko czytają
> listę (pozdrowienia ;). Ale to też nihil nowi, wieść gminna niesie, że
> naczelnik Pacłąwski zaczynał dzień od czytania wydruku z listy Czuwaj, a
> przecież s00hy za swoje wypowiedzi na Czuwaju został niegdyś wezwany przez
> Komendanta Chorągwi Stołecznej.

He he. A własnie przez listę poznałem się z moim obecnie kolegą po tuszy
druhem Waldkiem "Stołecznym". Uraził go mój post, ale sobie wyjaśniliśmy to
na poprzednim Zjeździe :-) Waldkowi też listę zczytują więc pozdrawiam!
Dla mnie lista stała się nie tylko miejscem wymiany poglądów ale także
źródłem informacji, kiedyś niemal niedostępnej dla mnie w naszym pięknym
Związku. I tak jest do dziś, a czasem i ja mogę się jakimiś informacjami
podzielić.
Ma rację Goorek, że władza czyta listę. Bo nie da się nie czytać. To także
bardzo opiniotwórcze miejsce. Więc jeśli trzeba coś w Związku załatwić to
warto tu napisać :-) Np. druh Skarbnik mówi, ze bardzo się cieszy pierwszą
chyba w historii Związku publiczną dyskusją o naszym budżecie. Choć w sumie
dotyczyło to niewielkiego wycinka.

A co do Zjazdu, to chyba najlepszy byłby na Zjeździe :-) Chyba, że nie
wpuszczą do Załęcza nikogo poza delegatami :-)
SW