[Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Czw, 25 Sty 2007, 10:15:35 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> He he. A własnie przez listę poznałem się z moim obecnie kolegą po
> tuszy druhem Waldkiem "Stołecznym". Uraził go mój post, ale sobie
> wyjaśniliśmy to na poprzednim Zjeździe :-) Waldkowi też listę zczytują
> więc pozdrawiam!
> Dla mnie lista stała się nie tylko miejscem wymiany poglądów ale także
> źródłem informacji, kiedyś niemal niedostępnej dla mnie w naszym
> pięknym Związku. I tak jest do dziś, a czasem i ja mogę się jakimiś
> informacjami podzielić.
> Ma rację Goorek, że władza czyta listę. Bo nie da się nie czytać. To
> [...]
Ech.... :) ja kiedys dla zartu napisalem, czy sa na liscie architekci,
albo studenci architektury, to moze bysmy sobie jakis Ruch
Programowo-Metodyczny "machneli"? Np. "Archi-traw" (czy jakos tak).
Podobno wywolal zaniepokojenie druha Paclawskiego ;)

Z jednej strony warto wiedziec co sie dzieje, a z drugiej trąci to... ;)

Pozdrawiam serdecznie :)
Viking-Szczecin