[Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

Czw, 25 Sty 2007, 23:13:07 CET

Dnia czwartek 25 stycznia 2007 10:10, Seascout napisał:

> A... i pamiętam, chyba w 2000 roku, po tym jak napisałem coś o księgowych w
> chorągwiach, że utrudniają życie, wezwał mnie W. Maślanka z pretensją, że
> to nasze koleżanki, że duży wkład w pracę, że nie powinienem tak szybko
> osądzać i przeprosić.

A mnie kiedyś, po wypowiedziach w dyskusji o przejrzystości finansowej, która
rozkręciła się po zwolnieniu Oli Filińskiej, zawezwał na spotkanie Komisarz
Zagrniczny ZHP i świecił mi po oczach jakimiś zestawieniami budżetowymi, z
których niewiele rozumiałem i tłumaczył, że to nie jest proste tak podać ile
co kosztuje i ile ktoś zarabia.

I jeszcze kiedyś dzwoniła do mnie do domu druhna Ilona z KCH, bo napisałem, że
Komendant Chorągwi nie dopełnił swoich obowiązków w sprawie mojego obozu (nie
wysłał dokumentów do kuratorium). Kazała mi przyjść, żebym się przekonał, że
wysłali. Odpuściłem, ale wydaje mi się, że nie miała racji, bo wysłali, ale
nie tam gdzie trzeba...

Jak była dyskusja po zjeździe Stołecznej, to myślałem, że znowu będą dzwonili,
ale nie.... :)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)