[Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 25 Sty 2007, 11:11:19 CET

rafal w harcerz.pl napisał(a):
> No popatrz! :) Mowisz serio? :))) U nich dopiero jak chce sie zostac
> druzynowym (SKAUTMASTEREM), to trzeba posiasc te umiejetnosci? :))) A
> u nas harcerz w wieku lat 11 po pierwszym obozie na ogol umie :)))
Tia. Wszyściutko :P

Kiedy dawno temu w hufcu wprowadziliśmy biegi z technik harcerskich
(jako warunek konieczny do zamknięcia stopnia instruktorskiego) to
niektórzy się burzyli. A tam były po prostu techniki harcerskie na
wyższym poziomie. OT, co, to samo co tutaj.

Ale klucz jak mówiłem jest w chęci posiadania wood badge. U nas chyba
OKK nie jest sama w sobie obiektem pożądania...