[Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 25 Sty 2007, 11:39:04 CET

Seascout napisał(a):
> Lipa. Nie ma musztry i sygnalizacji chorągiewkami.

JA tak właśnie sobie pomyślałem (szykując się do kolejnego odgarnięcia
śniegu sprzed domu, co i tak mnie nie ominie eh), że tak na prawdę to my
jesteśmy TRADYCJONALISTAMI, a nie żadnymi paskudnymi liberałami. Bo
chcemy powrotu do rzeczywistych korzeni skautowych plus realizacji myśli
założyciela "zmieniajcie się, nie stójcie w miejscu" :)

Hołubienie wszelkich późniejszych naleciałości spowodowanych konfliktami
zbrojnymi w Polsce, a także wszystkie inne niedoskonałości powstałę albo
przez to, że byliśmy zbyt blisko wojska (bo walka wisiała w powietrzu,
albo sie toczyła) to były potrzeby chwili i trzeba się ich pozbyć.

Że to dopiero teraz do mnie dotarło ;)

g00rek - hipertradycjonalista
(w badenpowellowskim wydaniu)