RE: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 25 Sty 2007, 11:49:55 CET

::JA tak właśnie sobie pomyślałem (szykując się do kolejnego odgarnięcia
::śniegu sprzed domu, co i tak mnie nie ominie eh), że tak na prawdę to my
::jesteśmy TRADYCJONALISTAMI, a nie żadnymi paskudnymi liberałami. Bo
::chcemy powrotu do rzeczywistych korzeni skautowych plus realizacji myśli
::założyciela "zmieniajcie się, nie stójcie w miejscu" :)
::
::Hołubienie wszelkich późniejszych naleciałości spowodowanych konfliktami
::zbrojnymi w Polsce, a także wszystkie inne niedoskonałości powstałę albo
::przez to, że byliśmy zbyt blisko wojska (bo walka wisiała w powietrzu,
::albo sie toczyła) to były potrzeby chwili i trzeba się ich pozbyć.
::
::Że to dopiero teraz do mnie dotarło ;)
::
::g00rek - hipertradycjonalista
::(w badenpowellowskim wydaniu)
[R:]

Ale g00... piszesz na listę a jej nie czytasz! W tym samym duchu wypowiada
się DJD i ja też! Pisałem kiedyś, że odwołujemy się nie do tej tradycji!

Że właśnie naszą tradycją przedwojenną jest poszukiwanie coraz to nowych
atrakcyjnych dla młodych ludzi pól działalności (np. szybownictwo). Ale
tradycyją jest dla mnie poszukiwanie nowych pól, a nie hołubienie dokładnie
tych samych, które były atrakcyjne w latach 30!

I tak tradycją są dla nas getry z paskami z lat 70, mundur z lat 30. A nie
myśl BP, na wskroś aktualna i nowoczesna...

Seascout