[Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Czw, 25 Sty 2007, 11:39:36 CET

Michał Górecki napisał(a):
> Tia. Wszyściutko :P
>
> Kiedy dawno temu w hufcu wprowadziliśmy biegi z technik harcerskich
> (jako warunek konieczny do zamknięcia stopnia instruktorskiego) to
> niektórzy się burzyli. A tam były po prostu techniki harcerskie na
> wyższym poziomie. OT, co, to samo co tutaj.
>
> Ale klucz jak mówiłem jest w chęci posiadania wood badge. U nas chyba
> OKK nie jest sama w sobie obiektem pożądania...
>
> g00rek
Chyba nie jest... No bo to niepotrzebne stopniowanie. Ale stopien
instruktorski juz jest - widze to po moich ludkach w szczepie :)

A swoja droga u nas harcerz powinien umiec. Niestety - nie ufamy
druzynowym i hufce organizuja kursy (zamiast stawiac na druzyne/ szczep/
kilka szczepow). Nie ufamy instruktorom - wprowadzamy odznaki
ksztalceniowe. I kolko sie zamyka. I zeby nie bylo - nie twierdze, ze
poziom kursow hufcowych jest mizerny, ale wyreczaja druzyne, czy szczep
z ich obowiazku, a druzynowi zostaja na cienkim poziomie...

I co najwazniejsze - nie ma wzrocowych rozwiazan. Po prostu nie ma. Tak
ten swiat jest skonstruowany.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin