RE: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 25 Sty 2007, 11:52:21 CET

Można oczywiście wytykać temu systemowi blędy, ale to że jednak się sprawdza przekonuje mnie, gdy przyglądam się liście złotych OKK:
http://csi.zhp.pl/okk,1,1,1.html

Kilku nazwisk nie znam, ale z tych co kojarzę, to jest to jednak grupa którą śmiało nazwałbym elitą.

--
s00
Hufiec Warszawa Praga Północ