Re: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Czw, 25 Sty 2007, 12:51:25 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 25, 2007 11:52 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Można oczywiście wytykać temu systemowi blędy,
ale to że jednak się sprawdza przekonuje mnie,
gdy przyglądam się liście złotych OKK:
http://csi.zhp.pl/okk,1,1,1.html

Kilku nazwisk nie znam, ale z tych co kojarzę,
to jest to jednak grupa którą śmiało nazwałbym elitą.

PC==================================
s00 ! Nie o to chodzi !
W jaki sposób OKK "odstawia od nauczania stary beton" ?
Przecież do "nauczania" nie jest potrzebna OKK.

Za to, brak "papierka" jest doskonałym argumentem
ułatwiajacym "odstawianie" od kształcenia młodszych
(niekoniecznie wiekiem).

Nie kwestionuję że większość posiadaczy ZOKK
potrawi kształcić na wysokim poziomie.
Ale podstawowym problemem jest BOKK.
(   choć wśród posiadaczy SOKK i ZOKK
parę "kwiatków" zdazyło mi się zauważyć ;-))   )

Czesław