[Czuwaj] Re: kilka spraw mało duchowych

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 26 Sty 2007, 11:45:28 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> [...]
dla mnie jest to logiczne, że wszelkie operacje kasowo-księgowe prowadzą
osoby zatrudnione w komendah hufców, a nie druzynowi.
Na tym między innymi powinno polegać wsparcie dla drużyn, że hufce
przejmuja na siebie te zadnaia, które nie wiążą sie z dzialnocia
merytoryczną. O ile oczywiście w ten sposób nie ogranicza sie w ten
sposób mozliwości dysponowania pieniędzy przez druzyny.

Dodam jeszcze, że iść dalej w tym kierunku, i ustalić, że obozy
niezatrudsniające księgowego w ramach rozliczenia dostarczają do KH
jedynie faktury i wpłacają saldo, resztę dokumentacji prowadzi hufiec.

Marcin Wojtczak