Re: [Czuwaj] Re: ksiegowość

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 26 Sty 2007, 19:31:15 CET

Tak napisał Grzegorz, którego podejście do tematu peniążków drużyny chwalę
bardzo.
Jednak opowiem sie po stronie Darka, który mu odpowiedział.
I dodam, że prowadzenie książki dla młodego człowieka (skarbnika drużyny)
jest świetnym wstępem do poruszania się w dorosłym swiecie liczb. Sam tak
zacyznałem :-) A cała ta "biurokracja" w drużynie pozwala potem lepiej
poruszać się w świecie papierów.
Prowadzicie jeszcze zajęcia na kursach drużynowych? To wiecie, że wielu
młodych ludzi nie rozróżnia WN od MA :-)
Niech będzie elektroniczna wersja, ale niech coś będzie, a nie tylko wyciąg
z konta. Nie zaszkodzi, a pomóc może.
SW
Ps. KW oczywiście istnieje w naszych wewnętrznych przepisach, ale da się bez
niego funkcjonować. W zaliczce jednak zobowiązujemy się do rozliczenia
środków...