[Czuwaj] Re: Jestem Wam to winien - do G00rka ;)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 26 Sty 2007, 13:59:02 CET

No właśnie - przyszła mi do głowy inna kwestia.
Bo z jednej strony marzą nam się Kursy Wigierskie, powrót do natury. Z drugiej zaś nie zrezygnowałbym teraz w kształceniu z możliwości jakie daje współczesna technika. Rzutnik, filmy, prezentacje.
Dlatego nie szedłbym w żadną skrajność.

Najlepszy kurs, który widziałem był kursem weekendowym. Kurs Wodzów Zuchowych. Wyjazdy praktycznie co drugi weekend, w różne miejsca Polski.
Wszystko czego nauczyli się kursanci, mieli obowiązek praktycznie przetestować podczas zbiórek gromad. Przy czym na zbiórce gromady obecna była kadra kursu, która oceniała wykonanie.
Kurs ukończyli wspaniali zuchowcy. Późniejsi wodzowie mistrzowskich gromad.
Tylko że kurs trwał rok. I z początkowej 20-sti zostało 10 osób.

--
s00hy