[Czuwaj] Re: Jestem Wam to winien - do G00rka ;)

Pią, 26 Sty 2007, 15:10:18 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, January 26, 2007 1:59 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Re: Jestem Wam to winien - do G00rka ;)

> Najlepszy kurs, który widziałem był kursem weekendowym.
> Kurs Wodzów Zuchowych. Wyjazdy praktycznie co drugi weekend,

2 na 4 ?   Przez cały rok ?
 Nieźle !
No bo policzmy te weekendy w miesiącu
1 weekend - rodzina
2 weekend - gromada zuchowa
3 weekend - ZZ/gromada wędrownicza/KI
4 weekend - kurs
5 weekend - kurs...... UPSSS...chyba za dużo tych weekendów
;-)))

> w różne miejsca Polski.

W różne miejsca Polski ?
Czyli 50-100 zł co 14 dni ?
20 x 75 zł = 1500 zł ?

> Wszystko czego nauczyli się kursanci,
> mieli obowiązek praktycznie przetestować podczas zbiórek gromad.
> Przy czym na zbiórce gromady obecna była kadra kursu,
> która oceniała wykonanie.

To jest/winno być zasadą przy kursach śródrocznych.

> Kurs ukończyli wspaniali zuchowcy.
> Późniejsi wodzowie mistrzowskich gromad.

Czyli w kursie uczestniczyli ówczesni przyboczni zuchowi ?

> Tylko że kurs trwał rok. I z początkowej 20-sti zostało 10 osób.

Dużo zostało.

Nie piszę tego aby się "czepiać" tylko aby podkreslić
jak wielki, gigantyczny, był to wysiłek dla tych kursantów
I kadry pewnie też. Jak widać realny.
Zresztą sam znam takie kursy z czasów RHR-u,
ale czy realny dla większości ?

Czesław