[Czuwaj] Re: Jestem Wam to winien - do G00rka ;)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 26 Sty 2007, 15:44:04 CET

AFAIK mocno dofinansowany był z pieniędzy Hufca. To było 3-4 lata temu. Nie pamiętam kwoty.

>To jest/winno być zasadą przy kursach śródrocznych.

Zgadzam się.

>Czyli w kursie uczestniczyli ówczesni przyboczni zuchowi ?

O ile pamiętam to tak. Przynajmniej ci z mojego Szczepu.

>Nie piszę tego aby się "czepiać" tylko aby podkreslić
>jak wielki, gigantyczny, był to wysiłek dla tych kursantów
>I kadry pewnie też. Jak widać realny.
>Zresztą sam znam takie kursy z czasów RHR-u,
>ale czy realny dla większości ?

Zarówno kadra kursu jak i kursanci stwierdzili, ze nigdy już czegoś takiego nie powtórzą. A więc mamy przykład dobrego kursu - ale nierealnego w 99 przypadków na 100. Z wielu powodów - czasowych i logistycznych.

A jak wyobrażacie sobie warunki idealnego kursu drużynowych? Ciekaw jestem opinii czuwajowiczów.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ