[Czuwaj] Re: ksiegowość

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pią, 26 Sty 2007, 18:34:29 CET

Grzegorz Całek napisał:

> PS: Sprostowanie: jest jedno środowisko, które prowadzi jednak książkę
> finansową, ale nie wiem w sumie dlaczego...

Uderz w stół, a nożyce się odezwą.

Bo widzisz, Grześku, zgadzaliśmy się i chyba się nadal zgadzamy, że hufiec
jest m.in. po to, by środowiskom było, w ramach prawa, wygodnie. A dla
mnie jest w ten sposób wygodnie.

No, ew. jeszcze dlatego że instrukcja daje taką możliwość jako ewentualną,
w przypływie łaskawości, opcję. Moim zdaniem powinna traktować prowadzenie
książki (raportu kasowego) przez drużynę jako regułę, od której wyjątkiem
jest prowadzenie księgowości dla drużyny przez hufiec, a nie na odwrót,
jak teraz.
I sensowność preferowanego przeze mnie rozwiązania udowadniam na własnym
przykładzie.

To już będziesz wiedział, dlaczego prowadzę książkę finansową...

Przy okazji: Pomysł mojego komendanta, tzn. Grześka (i pewnie Jacka -
skarbnika - nie wiem kto konkretnie jest autorem), by środowiska miały
subkonta w ramach konta hufca i karty Maestro do tego, jest pomysłem
ŚWIETNYM, WSPANIAŁYM, i oby wszyscy w całej Polsce mieli tak wygodnie.
Chwalę sobie baardzo. Mimo (a może zwłaszcza dlatego) ze prowadzę książkę
finansową, wystawiając KP drużyny na kwoty pobrane z konta hufca.

Z pozdrowieniami i należytym szacunkiem dla własnego komendanta hufca

nożyce, czyli:
Darek Brzuska
drużynowy 254 WDH "Matecznik"
Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz