[Czuwaj] Faktury znowu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 27 Sty 2007, 14:56:40 CET

Nie jestem upowazniony aby w tej sprawie wypowiadac się w imieniu choragwi,
ale dziekuje...

Wypowiem się prywatnie.

1. Mój program ksiegowy pozwala na wprowadzenie pola Nabywca i Platnik i już
zdarzalo mi się wystawiac faktury na hufca, gdzie była tez wpisana
choragiew. Nie wiem jak jest w innych programach, bo nie jestem specjalista
w tej kwestii.

2. My ten problem rozwiazujemy tak, ze bierzemy fakture na nazwe: "Choragiew
Stoleczna ZHP Hufiec Otwock". To chyba wyczerpuje tresc zarzadzenia
komendanta i skarbnika.

3. Nie mam pojecia jak jest w innych choragwiach, ale mysle, ze musi być
podobnie przy rozliczaniu dotacji z miasta. Chociaz nie wiem, czy sa
sytuacje, gdzie w tym samym miescie jest 9 hufcow.

Pozdrawiam

Tomek