[Czuwaj] Faktury znowu

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 27 Sty 2007, 15:06:34 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> Nie jestem upowazniony aby w tej sprawie wypowiadac się w imieniu choragwi,
> ale dziekuje...
>
> Wypowiem się prywatnie.
>
> 1. Mój program ksiegowy pozwala na wprowadzenie pola Nabywca i Platnik i już
> zdarzalo mi się wystawiac faktury na hufca, gdzie była tez wpisana
> choragiew. Nie wiem jak jest w innych programach, bo nie jestem specjalista
> w tej kwestii.
>
> 2. My ten problem rozwiazujemy tak, ze bierzemy fakture na nazwe: "Choragiew
> Stoleczna ZHP Hufiec Otwock". To chyba wyczerpuje tresc zarzadzenia
> [...]
No właśnie pole "płatnik". Zapomniałem o nim. Ale teraz, gdy nie ma
podpisów tego pola nie ma / nie wykorzystuje się chyba...

A nie lepiej byłoby właśnie całość w nazwie? Chociaż podobno wtedy
niektóre urzędy się czepiają, że "nazwa się nie zgadza" :]

Poczekajmy na opinię Głównego Księgowego ;) ;) ;)