[Czuwaj] Faktury znowu

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 28 Sty 2007, 08:55:57 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Saturday, January 27, 2007 2:57 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Faktury znowu

> 1. Mój program ksiegowy pozwala na wprowadzenie pola Nabywca i Platnik
> i już zdarzalo mi się wystawiac faktury na hufca, gdzie była tez wpisana
> choragiew.
> Nie wiem jak jest w innych programach, bo nie jestem specjalista
> w tej kwestii.

Mój program też, ale wiem że wiele - NIE
Szczególnie te które tworza faktury "do paragonów"
albo "zamiast paragonów.
Czyli na stacjach benzynowych, hipermarketach (np. budowlanych)
zwłaszcza w sytuacjach zapłaty gotówką.

> 2. My ten problem rozwiazujemy tak, ze bierzemy fakture
>  na nazwe: "Choragiew Stoleczna ZHP Hufiec Otwock".
> To chyba wyczerpuje tresc zarzadzenia komendanta i skarbnika.

To prawdopodobnie najlepszy sposób.
Można też, dla lepszej czytelności, dodać nawiasy:
"Chorągiew Stołeczna ZHP (Hufiec Otwock)".

Czesław