RE: Re[2]: [Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 28 Sty 2007, 08:47:02 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Piotr Giczela
Sent: Saturday, January 27, 2007 5:45 PM
To: Sławomir Waś; Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

> A co do Zjazdu, to chyba najlepszy byłby na Zjeździe :-) Chyba, że nie
> wpuszczą do Załęcza nikogo poza delegatami :-)
> SW

To nie jest najlepszy pomysł.
Przecież czytelnikami i dyskutantami na
liście CZUWAJ są również harcerze i instruktorzy spoza ZHP.
Czy oni mieliby równiez przyjeżdżać na Zjazd ZHP?
Myślę, że lepiej zrobić biwak pod namiotami. Albo pod żaglami... :-)

PC==================================================
Właśnie skojarzyłem że to byłby dobry pomysł.
O ilę się nie mylę (proszę mnie poprawić)
zjazd programowy odbędzie się w Załęczu.
Jak na porę roku (1-3 czerwca) to doskonałe
miejsce na biwak pod namiotami.
No i dlaczego by listowicze spoza ZHP
będący uczestnikami biwaku, nie mogli
być gośćmi chociażby części zjazdu ?
Zjazd ma sie zajmować "stroną" ideowo-programową.
Czyż braterstwo nie należy do "strony" ideowej ?
;-)

Czesław