Re: Re[2]: [Czuwaj] Czyja jest ta lista? - długie :]

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Nie, 28 Sty 2007, 14:53:48 CET

----- Original Message -----
From: <czesiek w harcerstwo.net>

Widzę dwa minusy takiego rozwiązania:
1) Subskrybenci listy-delegaci będą raczej zajęci Zjazdem. A jeśli znajdą
trochę czasu, to bardzo mało.
2) Delegaci będą Ci sami, co na ostatnim Zjeździe. Była już wtedy
przeprowadzona, na wniosek przedstawicieli chorągwi gdańskiej, mała dyskusja
na temat związany z ZHR-em i wolałbym, żeby goście spoza ZHP nie byli
świadkami podobnych wystąpień. Przypominam, że wniosek gdański przepadł w
głosowaniu, czyli że na braterstwo w tym rozdaniu za bardzo nie można
liczyć.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Fergie i jej biodra.... - zobacz >>  http://link.interia.pl/f19ed