[Czuwaj] One world, one promise.

Śro, 31 Sty 2007, 12:15:25 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 10:49 AM
Subject: RE: [Czuwaj] One world, one promise.

Mam wrażenie (byż może mylne :D), iż taki sam film w wykonaniu
zadeklarowanych romantyków (tych z samego czubka
"Trójkąta Klepacza) wyglądałby następująco:

Część historyczna bez zmian.
Część współczesna taka sama jak historyczna, tylko w kolorze. ;-)
Idealnie zakonserwowane.
I wszystko utrzymane w tonie hurraojczyżnianym. Plus powaga. ;-)

A jak wyglądałoby to w wykonaniu tych z "czubka pozytywistycznego" ?

Czesław