[Czuwaj] One world, one promise.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 31 Sty 2007, 11:01:05 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]
No co ty, Rafał. Same plusy.

1. Ojczyzna na tym wiele zyskuje. Jeśli by tak każdy harcerz stał co
najmniej raz na miesiąc pod pomnikiem na pewno zrobiłoby się lepiej. A
jego patriotyzm znacznie wzrośnie. Dzięki temu będzie przedkładał dobro
kraju nad dobro własne.

2. Ze strony misji też super sprawa. Stanie pod pomnikiem wpisuje się
właściwie we wszystkie nasze cele. (Wychowanie przez stawianie wyzwań)

3. Od strony programu - świetne! Ciekawe, interesujące, inspirujące.

4. Od strony promocji - couldn't be better! Nasze grupy docelowe
przyklasną temu i z chęcią się przyłączą. Zresztą gdyby tak się stało
nie wiem czy wyrobilibyśmy z napływem nowych członków.

5. Od strony rozwoju fizycznego, psychicznego, duchowego i społecznego
stojącego pod pomnikiem - idealnie. Nie będę opisywał, przecież to jasne! :)

Właściwie takie stanie pod pomnikiem wpisuje się w 100% w strategię ZHP!
Wspaniała sprawa!

MSPANC
g00rek

P.S. A tak na poważnie. Oczywiście nie widzę nic złego w oddawaniu
szacunku zmarłym - czy to na cmentarzu, czy pod pomnikiem. Warto też
czasem (CZASEM!!!!) wspomnieć o tych, któzy np walczyli za Polskę. Ale
jeśli nurtem dominującym w programie są pomniki, wieńce, partyzanci,
krew i walka o ojczyznę, to chyba coś tu nie gra.