[Czuwaj] One world, one promise.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 31 Sty 2007, 12:56:53 CET

Czesiu? Szczerze? Czy w Twoim filmie, nie dominowałyby zdjęcia Krowodrzaków czy Dziewietnastaków z czasów ich świetności. Ze słynnym OtoZdjęcieZtysiącDziewięścetOsiemdziesiąstegoKtóregośNaKtórymJestPrawdziwyHarcerskiMundur a nie ten wytwór liberalnej cywilizacji śmierci plującej na Tradycje, który proponuje nam g00rek? ;-)

Jeśli nie, to szacunek.
--
s00hy