[Czuwaj] One world, one promise.

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 31 Sty 2007, 13:07:59 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> Czesiu? Szczerze? Czy w Twoim filmie, nie dominowałyby zdjęcia Krowodrzaków czy Dziewietnastaków z czasów ich świetności. Ze słynnym OtoZdjęcieZtysiącDziewięścetOsiemdziesiąstegoKtóregośNaKtórymJestPrawdziwyHarcerskiMundur a nie ten wytwór liberalnej cywilizacji śmierci plującej na Tradycje, który proponuje nam g00rek? ;-)
>
> Jeśli nie, to szacunek.

S00hy... Mam takie pytanie...
Zrobilem niegdys prezentacje mającą zachęcić ludzi do wstąpienia do
mojej druzyny.
To ta, ktora sie zachwycales, ktorą wykorzystales w spotkaniu z jakimis
szychami i ktora przerobiles na wlasne potrzeby. Pamiętasz?

Co w niej dominowalo?
Moglbys opisac moja przynaleznosc do nurtow na podstawie tamtej prezentacji?
Bo gubie sie strasznie... W tym podziale - ktory uwazam za bardzo
roboczy, a nie nadajacy sie do powaznych analiz - zawsze utozsamialem
sie z romantykami.

A tu takie mnie dzisiaj zaskoczenie trafilo, ze hej...

pozdrawiam
olek