[Czuwaj] One world, one promise.

Śro, 31 Sty 2007, 13:35:14 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 12:56 PM
Subject: RE: [Czuwaj] One world, one promise.

Czesiu? Szczerze? Czy w Twoim filmie, nie dominowałyby
zdjęcia Krowodrzaków czy Dziewietnastaków z czasów ich świetności.

PC================================
Czytaj uważnie.
W "środowiskACH" a nie w "środowiskU"
;-))

Zresztą gdyby uwzględnić całą 19
to ze zdjęć z ostatnich 7 "chudych" lat
też coś dałoby się podobnego "zmajstrować".
( choć parę "pomników" też by się znalazło ;-)))) )
Ale przecież nie chodzi tu tylko o konkretne
JEDNO środowisko. Prawda ?

Czesław