[Czuwaj] One world, one promise.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 31 Sty 2007, 13:12:36 CET

Pamiętam. Gdzieś jeszcze mam na dysku.

>Co w niej dominowalo?
>Moglbys opisac moja przynaleznosc do nurtow na podstawie tamtej
>prezentacji?

Oczywiście. Jesteś mniej więcej w połowie, pomiędzy romantykami a pozytywistami. Blisko mojej kropeczki.

>Bo gubie sie strasznie... W tym podziale - ktory uwazam za bardzo
>roboczy, a nie nadajacy sie do powaznych analiz - zawsze utozsamialem
>sie z romantykami.
>
>A tu takie mnie dzisiaj zaskoczenie trafilo, ze hej...

Ale gdzie ja napisałem, iż lokuje Cię, lub środowisko 208 na romantycznym czubku?
--
s00