[Czuwaj] One world, one promise.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 31 Sty 2007, 14:26:27 CET

Oczywiście, że nie chodzi. Ale pomiędzy tym, że ktoś się uważa za klasycznego romantyka, a tym gdzie naprawdę na trójkącie się znajduje, jest spora różnica.

A tak zupełnie OT. Na jednym z lektoratów z profesorem Bralczykiem bawiliśmy się w tworzenie terminów, określających "odpowiadanie pytaniem na pytanie". Powstała całkiem fajna lista którą Ci z wielką sympatią dedykuję:
1. filuterność,
2. tumiwisizm,
3. spychotechnika,
4. retorsja ("co ty mnie, to ja tobie"),
5. "taktyka zapytań", tj. wyzyskanie odpowiedzi przeciwnika do
udowodnienia prawdziwości własnego twierdzenia (niech mnie Olek poprawi, ale zdaje się że jest to Sposób 7. w  schopenhauerowskiej "Erystyce czyli sztuce prowadzenia sporów").
6. łapanie oddechu,
7. koszykarski "czas"

:D

--