[Czuwaj] One world, one promise.

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 31 Sty 2007, 14:34:07 CET

Oczywiście, że nie chodzi. Ale pomiędzy tym, że ktoś się uważa za
klasycznego romantyka, a tym gdzie naprawdę na trójkącie się znajduje,
jest spora różnica.

A tak zupełnie OT. Na jednym z lektoratów z profesorem Bralczykiem
bawiliśmy się w tworzenie terminów, określających "odpowiadanie pytaniem
na pytanie". Powstała całkiem fajna lista którą Ci z wielką sympatią
dedykuję:
1. filuterność,
2. tumiwisizm,
3. spychotechnika,
4. retorsja ("co ty mnie, to ja tobie"),
5. "taktyka zapytań", tj. wyzyskanie odpowiedzi przeciwnika do
udowodnienia prawdziwości własnego twierdzenia (niech mnie Olek poprawi,
ale zdaje się że jest to Sposób 7. w  schopenhauerowskiej "Erystyce czyli
sztuce prowadzenia sporów").
6. łapanie oddechu,
7. koszykarski "czas"

:D

--

Suchy, jest jeszcze mój ulubiony "czesizm" :)
GC