[Czuwaj] Nowe oblicze Harcerskiej Akcji Letniej i Zimowej

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Śro, 31 Sty 2007, 21:09:48 CET

Osoby niezainteresowane przepraszam za spam.

Strona internetowa Harcerskiej Akcji Letniej i Zimowej zyskała nowe oblicze.

Dotychczas eksploatowana strona była zbudowana na dosyć już przestarzałym
systemie, który nie pozwolił wprowadzać wielu oczekiwanych przez
użytkowników zmian.

W związku z powyższym przeprowadziłem prace mające na celu zmodyfikowanie
wyglądu i funkcjonalności strony internetowej - mam nadzieję, że nowa strona
wszystkim się spodoba i spełni oczekiwania co do swojej funkcjonalności.

Niestety nie ma róży bez kolców. Nie udało się dokonać migracji kont
użytkowników, tekstów i dokumentów. Teksty i dokumenty będą sukcesywnie
przenoszone, dlatego też tymczasowo został zachowany ograniczony dostęp do
starej wersji strony.Stara wersja będzie znajdować się pod dotychczasowym
adresem: http://www.haliz.zhp.pl/portal/index.php .

Nowa strona będzie funkcjonować pod głównym adresem serwisu:
http://www.haliz.zhp.pl.

Niestety na nowej stronie należy ponownie się zarejestrować. Tylko osoby
zarejestrowane będą miały dostęp do pełnej funkcjonalności serwisu, w tym
możliwość dodawania tekstów, zdjęć, plików i komentarzy.

Ponieważ ten etap zmian w serwisie jest wydarzeniem przełomowym, więc
chciałbym jednocześnie skorzystać z okazji i podziękować za dotychczas
okazane wsparcie, tym którzy mi go udzielili i zachęcić do dalszego
intensywnego korzystania z serwisu.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
Administrator serwisu HALiZ