[Czuwaj] tytułowanie faktury

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 4 Lip 2007, 08:07:39 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> I wpisanie tego w ten sposób, tzn w jednym polu jest zazwyczaj
> możliwe. Wyglądałoby to tak:
> http://images25.fotosik.pl/15/16b21d56747c3cf7.jpg
>
> Natomiast czasami hufce życzą sobie jeszcze swojego adresu. Zresztą to
> nie tylko nasz problem, przy mnie pani brała fakture na przedszkole i
> tez musiała upchać dwa adresy...
>
> g00rek
a czemu nsze włdze, pośród ton róznych uchwał i instrukcji, nie mogły
wydać jednej, zajmującej  pół strony, pod tytułem "Wzór nazwy wpisywanej
do faktur wystawianych i otrzymywanych przez ZHP"?

mam nadzieję, że nowe władze poradzą sobie z tym problemem nie później
niż do końca września

Marcin Wojtczak