RE: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
¦ro, 4 Lip 2007, 08:45:49 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Marcin Wojtczak
Sent: Wednesday, July 04, 2007 8:08 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

Micha³ Górecki napisa³(a):
> 03-07-07, Lucjan Brudzynski <lucbru w wp.pl> napisa³(a):

> I wpisanie tego w ten sposób, tzn w jednym polu jest zazwyczaj
> mo¿liwe. Wygl±da³oby to tak:
> http://images25.fotosik.pl/15/16b21d56747c3cf7.jpg
>
> Natomiast czasami hufce ¿ycz± sobie jeszcze swojego adresu. Zreszt± to
> nie tylko nasz problem, przy mnie pani bra³a fakture na przedszkole i
> tez musia³a upchaæ dwa adresy...
>
> g00rek
a czemu nsze w³dze, po¶ród ton róznych uchwa³ i instrukcji, nie mog³y
wydaæ jednej, zajmuj±cej  pó³ strony, pod tytu³em "Wzór nazwy wpisywanej
do faktur wystawianych i otrzymywanych przez ZHP"?

mam nadziejê, ¿e nowe w³adze poradz± sobie z tym problemem nie pó¼niej
ni¿ do koñca wrze¶nia

Marcin Wojtczak

Hmm...
My¶lê, ¿e nie ma takiej instrukcji, bo to problem raczej b³ahy i prosty do
rozwi±zania dla ¶rednio rozgarniêtego dru¿ynowego. A je¶li dru¿ynowy ma
problemy z okre¶leniem na jaki podmiot ma wzi±æ fakturê (chodzi mi o to czy
prowadzi ksi±¿kê finansow± dru¿yny, czy te¿ robi to za niego kto¶ w Hufcu)
to wystarczy aby zapyta³ skarbnika Hufca - ten na pewno bêdzie móg³ mu
narysowaæ wzór.

BTW: W moim Hufcu skarbnik opracowa³a 'wizytówkê fakturow±' nadrukowa³a tego
miliony wsadzi³a w koszulkê i powiesi³a w dostêpnym miejscu - ka¿dy mo¿e
sobie wzi±æ i okazaæ w miejscu dokonywania zakupu.

?Poza tym czy naprawdê potrzebujemy instrukcji wypisywania faktur?

Lucjan Brudzyñski 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl