RE: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

TOGRO.pl togro w togro.pl
¦ro, 4 Lip 2007, 09:54:26 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of Lucjan Brudzynski
> Sent: Wednesday, July 04, 2007 8:46 AM
> To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
> Subject: RE: [Czuwaj] tytu³owanie faktury

> Hmm...
> My¶lê, ¿e nie ma takiej instrukcji, bo to problem raczej b³ahy i prosty do
> rozwi±zania dla ¶rednio rozgarniêtego dru¿ynowego. A je¶li dru¿ynowy ma
> problemy z okre¶leniem na jaki podmiot ma wzi±æ fakturê (chodzi mi o to
czy
> prowadzi ksi±¿kê finansow± dru¿yny, czy te¿ robi to za niego kto¶ w Hufcu)
> [...]

Trzeba jeszcze pamiêtaæ o jednej rzeczy.
Wladze samorz±dowe przyznajace dofinansowanie, dla przyk³adu z miasta
Otwocka, chca widziec na fakturze, ze zakupy byly dokonane dla harcerzy z
Hufca Otwock.
Wiec nie wystarczy faktura, na ktorej bêdzie napisane, ze to jest Choragiew
Stoleczna ZHP, nawet je¶li z tylu bêdzie dopisek, ze to dla Hufca Otwock.
Jeszcze trudniej ma dla przyk³adu szczep Jozefow z tego Hufca, któremu
dofinansowanie przyznaje miasto Jozefow. On chce na fakturze widziec, ze to
by³ wydatek dla harcerzy szczepu Jozefow, a wiec na fakturze musi byæ
informacja, ze to Chor±giew Stoleczna, Hufiec Otwock i szczep Jozefow.

I je¶li chcemy takie dotacje otrzymywac, to nie mo¿emy Skarbnikowi Miasta
powiedziec, ze musi nauczyc siê nowych przepisow, czy naszej harcerskiej
struktury. Bo w nastepnych latach nie dostaniemy dofinansowania, bo skarbnik
miasta uzna, ze nie potrafimy rozliczyc siê z dotacji.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet
tel.: +48 602-262-488
faks: +48 22 789-63-54
E-mail: togro w togro.com.pl
GG: 1469337
Internet:  http://www.togro.com.pl

Sklep komputerowy: http://www.togro.pl
ZOBACZ WIÊCEJ:
http://www.wot.com.pl
http://www.osrodki.info.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj