Re: RE: [Czuwaj] tytułowanie faktury

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Śro, 4 Lip 2007, 12:05:20 CEST

Użytkownik TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:

>Trzeba jeszcze pamiętać o jednej rzeczy.
>Wladze samorządowe przyznajace dofinansowanie, dla przykładu z miasta
>Otwocka, chca widziec na fakturze, ze zakupy byly dokonane dla harcerzy z
>Hufca Otwock.
>Wiec nie wystarczy faktura, na ktorej będzie napisane, ze to jest Choragiew
>Stoleczna ZHP, nawet jeśli z tylu będzie dopisek, ze to dla Hufca Otwock.
>Jeszcze trudniej ma dla przykładu szczep Jozefow z tego Hufca, któremu
>dofinansowanie przyznaje miasto Jozefow. On chce na fakturze widziec, ze to
> [...]
a na jakiej podstawie skarbnik Miasta Otwock, albo Gminy Józefów stawia takie wymagania?
rozliczałem sporo dotacji z Urzędem Miasta, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim oraz PFRON i nigdzie nie spotkałem się z takim warunkiem.
nie znalazłem go ani w rozporządzeniu na podstawie którego ogłasza się konkursy, ani w warunkach konkursów, ani w objaśnieniach do wzoru rozliczenia, ani w we wzorze umowy między stowarzyszeniem, a urzędem.

Marcin Wojtczak