RE: RE: [Czuwaj] tytułowanie faktury

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 4 Lip 2007, 13:40:16 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of majcin w autograf.pl
> Sent: Wednesday, July 04, 2007 12:05 PM
> To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
> Subject: Re: RE: [Czuwaj] tytułowanie faktury

> a na jakiej podstawie skarbnik Miasta Otwock, albo Gminy Józefów stawia
takie
> wymagania?
> rozliczałem sporo dotacji z Urzędem Miasta, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem
> Marszałkowskim oraz PFRON i nigdzie nie spotkałem się z takim warunkiem.
> nie znalazłem go ani w rozporządzeniu na podstawie którego ogłasza się
konkursy,
> [...]

A na takiej podstawie, ze skoro nie ma na fakturze wyraznie napisane, ze to
dla dzieci z TEGO miasta, to może być tak, ze to faktura za inne dzieci.
To nie jest tylko mój problem. Otwock i Jozefow podalem jako przykład, ale
wiem, ze tak jest w wielu miejscach.

Miedzy innymi z tego powodu faktury w stolecznej są tak zrobione, ze hufce
warszawskie biora faktury na Chorągiew, a nie na Hufiec. W innych
przypadkach były problemy z rozliczeniem dotacji, bo urzednicy widzieli
roznice miedzy tym, kto podpisal umowe, a tym na kogo jest wystawiona
faktura.

Mysle, ze im wiecej wody w Wisle upłynie, tym bardziej te problemy będą
incydentalne, ale jednak są.
Dlatego uwazam, ze jedna instrukcja GK nic tu nie zmieni.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet