[Czuwaj] Transwall i Orania

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 5 Lip 2007, 10:33:12 CEST

Na "Wzgórzach Transwaalu". Pamiętam, bo  mój hufiec koło 1993 dostał jakieś masakryczne ilości książek z likwidowanej hurtowni. Jedną z nich była właśnie "Na wzgórzach Transwaalu". Organizowaliśmy w szkołach loterie, w których można było wygrać kilogram książek. ;-)

--
s00