[Czuwaj] 1%

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 12 Lip 2007, 11:58:05 CEST

12-07-07, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> W przyszłym roku nie będzie możliwości przekazywania 1% na konkretne
> środowiska, mam do Was pytanie: jakie rozwiązanie proponujecie?
>
> Powołanie fundacji przy hufcu? (czy takowa ma szanse na uzyskanie statusu
> OPP?)
>
> --
> s00
> --

Nie ma. Żeby zostać OPP trzeba działać przynajmniej 2 lata. Najgorsze, że
kwestie 1% zostały przez GK potraktowane zupełnie po macoszemu. Nikogo mam
wrażenie nie obchodzi to, że w przyszłym roku te pieniądze po prostu nie
wpłyną do ZHP. Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że harcerze z Mokotowa z
uśmiechem na ustach namawiają ludzi, żeby przekazali swój 1% druhowi
Kowalczykowi a harcerze z Radomia z jeszcze szerszym uśmiechem nawołują do
przekazania 1% druhowi Woźniakowi...

--
Kowlak