[Czuwaj] 1%

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Czw, 12 Lip 2007, 12:55:57 CEST

A co spowodowało, że taka opcja zniknie w przyszłym roku? Jasne jest
chyba dla wszysttkich, że skoro nie będzie mozna wspierać "swoich"
środowisk to 1% w ZHP nie ma sensu.

Borzek

--
hm. Robert Borzecki
62. WRDH "WYSSOGOTA"

12 Festiwal Gwiazd z gwiazdorską obsadą! 5-8 lipca w Gdańsku!
Więcej: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ffestival3.html&sid=1216