[Czuwaj] 1%

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 12 Lip 2007, 13:30:20 CEST

>W przyszłym roku nie będzie możliwości przekazywania 1% na konkretne
>środowiska, mam do Was pytanie: jakie rozwiązanie proponujecie?
> Powołanie fundacji przy hufcu? (czy takowa ma szanse na uzyskanie statusu
> OPP?)
> Będę wdzięczny za wszelkie pomysły.
s00

Ufam, że do własnego hufca masz zaufanie. Umówcie się jakoś.
Z moich informacji wynika ze w PIT wpiszemy nr KRS organizacji (chorągwi) i
jej konto (a tu już można podać nr konta hufca bo to jejst jedno z kont
osoby prawnej - chorągwi).
Więc kasa trafi do hufca, tyle ze znacznie później, może przed akcją letnią.
Pozostaje wymyślić sposób jej podziału w hufcu.
SW