[Czuwaj] 1%

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 12 Lip 2007, 13:53:51 CEST

Jeśli pewna jest wiadomość, ze będziemy podawac numer konta, to dla mnie
sprawa jest już prostsza.

W tym roku u mnie w hufcu praktykowaliśmy już oświadczenia, podpisywane
przez osoby wpłacające 1%, gdzie wskazywaly komu ten 1% przekazaly (jeśli
zle wpisaly na przelewie, lub pani w okienku nie przepisala calego tytulu).

Wiec teraz wraz z druczkiem wplat, będziemy wręczać gotowe oświadczenie do
wypelnienia i podpisania. A jeśli trzeba będzie, to każdej jednostce
zalozymy wlasne subkonto.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki