[Czuwaj] autokary, było: Przegląd prasy.

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 30 Lip 2007, 22:11:33 CEST

Łukasz Pierzchalski napisał:

> Z autopsji - ostatni piątek - Toruń.
> Grupa licząca około 80 osób z Hufca Toruń wyjeżdzała na obóz.
>
> Nie rozpisując się za bardzo - Policja oddelegowała 5 (słownie: pięć)
> autokarów które miały przewieźć harcerzy na obóz.
>
> Najmniej cieszący fakt jest taki że te autokary wynajęte były z PKS-u
> !!!! Pomyślcie czym jeździcie na codzień jeśli Policja je nawróciła.

Staramy się korzystać z usług sprawdzonych firm. Ich autokarów jeszcze
nigdy u nas policja nie kwestionowała, a wzywamy kontrolę zawsze. I
wynajem kosztuje niedrogo, choć z pewnością nie najtaniej. Namiary na
życzenie.

Przyznaję jednak, że jak w zeszłym roku wzięliśmy na obozie na wycieczkę
do Torunia autokar z PKS Grudziądz, to w trakcie jazdy miałem wątpliwości,
czy maszyna jest w porządku. Był tani.

Ale, dla przeciwstawienia, autokary z PKS Świecie, które nas raz wiozły z
domu na obóz, były w porządku. Trochę droższe. Ale wolę te droższe.

D.