Re: [Czuwaj] I po zjeździe - OSWIADCZENIE

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 4 Cze 2007, 09:28:34 CEST

04-06-07, Andrzej Starski <astarski w wp.pl> napisał(a):

> Uważam, że:
>
> - twierdzenie druha o "przegapieniu" przez delegatów skutków głosowania jest
> nieuprawnione względem delegatów a także przedstawionych (4-6) działań
> Komisji i Prezydium Zjazdu.
>
> - twierdzenie o "przebiegłości" a tym samym stronniczości Komisji jest
> niesprawiedliwe względem członków Komisji (zróżnicowanej w zakresie
> podejścia np. do 10 pPH) oraz poddaje w wątpliwość obiektywizm Komisji, tym
> samym godząc w jej dobre imię.
>
> - wprowadza druh w błąd czytelników listy wskazując jakoby fortel komisji a
> [...]

Andrzeju,

Przepraszam jeśli swą szczerością uraziłem was, wasza komisję, czy
kogokolwiek innego. Może zabrzmiało to za mocno.
Nie chce się kłócić, tym bardziej w obliczu powaznego zagrożenia jakie
zgotowali nam komendanci chorągwi.

Po prostu uparte stawianie wniosku o niezmienianie PH, nawet już 1
dnia, poczytałem jako pewien hmm fortel? Może to też za mocno słowo.
Po prostu takie mam odczucia. Spotęgowane tym, że część tych, którzy
chcieli zmiany 1 punktu, jednak głosowało przeciwko jakimkolwiek
zmianom.

Co do zagubienia się niektórych delegatów - byłem sam tego świadkiem,
przecież nie pisałem o wszystkich.

Nie chciałem podważać wiarygodności Komisji aż tak, żeby spowodować
oficjalne oświadczenie, to po prostu moje odczucia.

Ale jak pisałem - nie czas na zwady. Nadeszły czasy kiedy czy to
romantycy, czy pozytywiści, czy to inny - ci którzy wiedzą co to
wyjazd z harcerzami do lasu w góry, staneli w jednym szeregu przeciwko
neoaparatowi komendantów chorągwi i zwarli szyki.

Bo kochani demokracja w naszym związku jest zagrożona. Zaproponowane
zapisy to wiele, wiele kroków wstecz. I powrót do dawnych czasów.

a tego nie chcemy, prawda?

tzn hm. Michał Górecki ;)