Re: [Czuwaj] I po zjeździe - OSWIADCZENIE

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 4 Cze 2007, 10:09:56 CEST

04-06-07, "hm. Rafał Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl> napisał(a):

> Czemu? :)))

Rafał, przyzwyczaiłem się do twoich ironiczych zapytań, czy
szyderczych przerysowań, ale tym razem po prostu nie wiem jakiej
odpowiedzi oczekujesz. Bo cokolwiek bym napisał będzie chyba dość
jasne dla wiekszości osób tu zgromadzonych.

Co, mam napisać, czemu uwazam, że komendanci chorągwi i ich świat,
oraz instruktorzy wyjeżdżający z dzieciakami na obozy do lasu i w góry
to DWA ŚWIATY?

Po co mam pisać takie truizmy? wierzę, że wszyscy to widzą...