[Czuwaj] I po zjeździe - OSWIADCZENIE

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pon, 4 Cze 2007, 11:01:37 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Rafał, przyzwyczaiłem się do twoich ironiczych zapytań, czy
> szyderczych przerysowań, ale tym razem po prostu nie wiem jakiej
> odpowiedzi oczekujesz. Bo cokolwiek bym napisał będzie chyba dość
> jasne dla wiekszości osób tu zgromadzonych.
>
> Co, mam napisać, czemu uwazam, że komendanci chorągwi i ich świat,
> oraz instruktorzy wyjeżdżający z dzieciakami na obozy do lasu i w góry
> to DWA ŚWIATY?
>
> Po co mam pisać takie truizmy? wierzę, że wszyscy to widzą...
>
> g00rek
Nie, niezrozumieles mnie. Rozbawilo mnie to okreslenie, tym bardziej, ze
o NEO (czyt. nowym) chyba nie mozemy mowic. Bo ze o aparacie i sytuacji,
to chyba wszyscy wiemy, ale czy TEN aparat jest tak calkiem nowy? Ilu
komendantow albo jest "ktoras" kandencje, albo bylo w poprzednich komendach?

Nie mniej Twoj "neologizm" ;) brzmi... dzwiecznie ;) Moze wystarczylby
sam "APARAT"? Albo jakies inne slowo-klucz? Co do rozwiazan, to zaczynam
sie przychylac do rozwiazania - _czynne_ prawo wyborcze dla szefow
p.j.o. ZHP.

Poprawil mi sie humor. Moze wyplywa to z tego, ze nie bylem na Zjezdzie,
a "wyrwalem" sie w przerwie w pracy na zbiorke harcerska :) Harcerze na
szczescie nie wiedza nic, albo wiedza niewiele o tym co na gorze i
czerpia calymi soba przyjemnosci z uczestnictwa w zbiorkach :)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin