Re: [Czuwaj] I po zjeździe - OSWIADCZENIE

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 4 Cze 2007, 11:28:47 CEST

04-06-07, "hm. Rafał Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl> napisał(a):

> i moglbym dalej pisac, ale zaraz uslysze, ze to moje "rozmatyczne"
> marzenia. Moze i romantyczne, ale chcialbym, aby moj Zwiazek byl bliski
> temu idealowi.

Rafał, te marzenia nie sa romatyczne. Dla mnie to doskonała podstawa
do pozytywistycznej pracy u podstaw :) Nie zgadzam sie pewnie w 100% z
tymi szczególnie detalicznym (niekoniecznie chcę PH z 1932 roku) ale
to przecież jest ten kierunek.

Bo jak to wczoraj w rozmowie ustaliliśmy - jak juz pojade do lasu, czy
w góry, na obóz  z choćby Rafałem Bednarczykiem to możemy się tam
posprzeczać o pewne sprawy, nawet te fundamentalne. Ale ci którzy
teraz chcą koniecznie władzy do tego lasu raczej nie pojadą. Chyba że
samochodem służbowym - aby rozstawić grilla.

Walczmy o takie harcerstwo, mamy do niego prawo.