[Czuwaj] Re: wniosek komendantów chorągwi

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 4 Cze 2007, 23:14:34 CEST

Dnia 04-06-2007 o 23:04:08 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Ten rozpad, moim zdaniem, już się rozpoczął.
> Proszę chociazby zwrócić uwagę na ten fragment uzasadnienia:
> "Powyższą uchwałę przedkładamy  w związku z doświadczeniami wdrażania
> osobowości prawnej chorągwi i nowymi relacjami pomiędzy chorągwiami, a
> Związkiem Harcerstwa Polskiego, jako całością."
> Mam wrażenie, że jest to już powolne, symboliczne przyzwyczajanie
> nas do tego, że 'chorągwie' i 'ZHP jako calość' to całkiem osobne
> byty...

> Pozdrawiam,
> Kamil Wais

Dlatego, zdając sobie sprawę że moge zostać uznany za faceta któremu
zacieła się płyta, powtarzam:

Chorągwie jako takie należy ZLIKWIDOWAĆ. Wystarczą wojewódzcy namiestnicy,
czy koordynatorzy wyznaczani przez Naczelnika, żadnych wyborów do tego
szczebla, żadnej WŁADZY. Wykonywanie zadań zleconych i tyle. Mniej
zamieszania większa efektywność. I ZERO ZAGROŻENIA ROZPADEM.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski