[Czuwaj] Pasztet

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 5 Cze 2007, 21:47:29 CEST

> Właśnie się dowiedzieliśmy, że mamy lecieć szybko po kasy fiskalne, i
> doliczać wszędzie VAT.
> Większość komendantów obozów( także ja) przyjmowała wpłaty na KP. Teraz
mamy
> z tego pasztet. Jeżeli będziemy musieli doliczyć 7 % VAT to pieniędzy na
> obóz nam nie starczy. Oczywiście komenda chorągwi postanowiła
wielkodusznie
> nie zwalniać nas z opłat 4% haraczu. Tak, że razem to będzie 11% narzutów.
> Prz czym niestety w tym roku musieliśmy pojechac na bazę, ale do choragwi
> [...]

Ta sprawa wyszła na mojej komisji, ale nie była przedmiotem oceny bo dotyczy
tego roku. Jest przykładem na to, że GK nie potrafiła podejśc do tematu
osobowosci prawnej. a to nie jedyny problem, którego nie przewidziano.
pocieszę Cie tylko, że to, że jakaś Choragiew jest OPP nie zwalnia jej z
wystawienia Tobie FV. Więc jest szansa, że ten VAT odzyskacie, a niektórzy
będa pewnie nawet potrafili na tym zarobić, sprzedjąc obozy na 7% a potem
kupując produkty na 22% :-)

Natomiast to, że Twój imiennik jest głównym mieszaczem, a najdłużej składał
bilans to rzeczywiście jest niesmaczne.
SW