[Czuwaj] Pasztet

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Śro, 6 Cze 2007, 00:25:58 CEST

Tu musze po raz kolejny przychylnie wypowiedziec się o Choragwi Stolecznej.
Osobowosc prawna i status OPP dostalismy tego samego dnia - 30 listopada
2006 roku. Nie zauwazylem zadnych zawirowan w funkcjonowaniu akcji zimowej.

Ale widocznie nasz komendant zajmowal się czym powinien zamiast "dbac o
jednosc ZHP"... :-)

A ze sprawa nie jest smieszna swiadczy fakt, ze dzisiaj zadzwonil do mnie
komendant obozu z Krzeszowic, który ma w tym roku przyjechac do Przerwanek i
zapytal czy wystawie mu fakture z VAT-em, czy bez. Czyli czy zgodze się
oddac 7% z tej kwoty?

Do tej pory wydawalo mi się, ze organizacja wypoczynku letniego dzieci i
mlodziezy jest zwolniona z VAT-u, ale teraz widze, ze chyba się myle...

Pozdrawiam

Tomek Grodzki